Піліпенко, Олександр МихайловичБатраченко, Олександр ВікторовичЛитовченко, Ігор Миколайович2017-06-152017-06-152017-02Пилипенко, О. М. Моделювання аеродинаміки сідельного автопотягу / О. М. Пилипенко, О. В. Батраченко, І. М. Литовченко // Вісник Хмельницького національного університету. - 2017. - №2. – С. 27-33.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/25524При крейсерських швидкостях руху автопотягу позаду напівпричепа спостерігається протяжна зона пониженого тиску. Швидкість потоку в даній зоні знижується до 5 разів. Протяжність зони пониженого тиску складає понад 3 м при довжині автопотягу 17 м.At cruising speeds Heavy and long vehicles behind semitrailer been extended zone of reduced pressure. The flow rate in this area is reduced to 5 times. The length of the zone of reduced pressure is more than 3 m in length of 17 m Heavy and long vehicles.uk-UKавтопотягмоделюваннянапівпричіпаеродинамікаtrucksimulationsemi-traileraerodynamicsкафедра машин і апаратів харчових та фармацевтичних виробництвМоделювання аеродинаміки сідельного автопотягуArticle