Барабаш, Наталія СергіївнаСкригун, Наталія Петрівна2024-12-162024Барабаш, Н. С. Еволюція контент-маркетингу в епоху цифрових технологій / Н. С. Барабаш, Н. П. Скригун // Наукове забезпечення розвитку національної економіки: досягнення теорії та проблеми практики: матеріали ХІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 21 листопада 2024 р., м. Полтава. – Полтава : ПДАУ, 2024. – С. 36-38https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/46050ukкафедра маркетингумаркетингцифровий маркетингконтент-маркетингmarketingdigital marketingcontent marketingЕволюція контент-маркетингу в епоху цифрових технологійThesishttps://orcid.org/0000-0003-1014-4393