Репіч, Тетяна Анатоліївна2012-09-212012-09-212000Репіч, Т. А. Аналіз асортименту хлібозаводів м. Києва протягом 1992 – 1999 рр. та його вплив на результати роботи підприємств / Т. А. Репіч // Наукові праці Українського державного університету харчових технологій. - 2001. - № 9. – С. 101-103.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/2859У роботі основну увагу приділено загальному аналізу асортименту продукції та аналізу асортименту для різних його груп. Відмічено, що зростання асортименту для різних асортиментних груп значно відрізняються між собою. Названо основні напрями зміни асортименту.We mainly robotі uwagi pridіleno zagalnomu analіzu assortment produktsії that analіzu assortment for rіznih yogo group. Vіdmіcheno scho zrostannya assortment for rіznih asortimentnih group uniquely vіdrіznyayutsya mіzh him. Named osnovnі eg zmіni assortment.otherнапрями розширення асортиментуасортиментаналіз асортиментуширина та глибина асортиментуdirection diversificationrangeanalysis rangebreadth and depth of rangeкафедра економіки праці та менеджментуАналіз асортименту хлібозаводів м. Києва протягом 1992–1999 рр. та його вплив на результати роботи підприємствArticle