Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаСтахурський, Валерій Олександрович2018-12-062018-12-062018Ткачук, С. В. Сучасна трансформація моделі маркетинг-міксу / С. В. Ткачук, В. О. Стахурський // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали VІІ всеукраїнської науково-практичної конференції, 21–22 листопада 2018 р. – К. : НУХТ, 2018. – С. 99–101.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/28591Розглядаються сучасні підходи до розуміння елементів комплексу маркетингу з урахуванням потреб споживачів. The modern approaches to understanding the elements of the marketing complex taking into account the needs of consumers are considered.uk-UKмаркетинг-міксклієнтоорієнтований комплекс маркетингумаркетингmarketing mixclient-oriented marketing complexmarketingкафедра маркетингуСучасна трансформація моделі маркетинг-міксуThesis