Кучеренко, Володимир Михайлович2021-03-242021-03-242015Кучеренко, В. М. Маркетингові аспекти розвитку виноградно виноробної галузі / В. М. Кучеренко // Наукові праці НУХТ. – 2015. – Т. 21, № 4. – С. 124–130.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/33056У статті розглянут о аграрні ринкові інстит уції на рівні конкретної галузі та ринкова інфраструктура як самостійні о б ’єкти дослідження, що скла даються з різноманіт них елементів, кож ен з яких виконує свою функцію. Дослідж ено формування аграрної ринкової інстит уції виноградно-виноробної галузі, що розглядається як керована виробниками і покупцями соціальноекономічна система, яка функціонує в ум овах правової держави з метою забезпечення якост і ж иття людей відповідно до постійно зростаючих світових стандартів та являє собою сукупність товарного й грошового обігу. Проаналізовано динаміку основних показників розвит ку виноградар ства та виноробства в Україні (2010— 2014 роки). Визначено сучасні завдання маркетологів, до яких віднесено дослідж ення кон ’юнктури галузевого ринку, підвищення конкурентоспромож ності на рівні ринку, його складових і продукції. Зроблено акцент на складових маркет ингу аграрної ринкової інстит уції виноградно-виноробної галузіotherаграрні ринкові інституціїінфраструктура ринкуagricultural market institutionsmarket infrastructureвиноградно-виноробна галузьскладові маркетингуgrape and wine industrycomponents of marketingМаркетингові аспекти розвитку виноградно виноробної галузіArticle