Антошкіна, Лідія ІванівнаСологуб, Олена ПетрівнаТарлопов, І. О.2012-12-262012-12-262007https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/5065Запропонований навчально-методичний посібник має на меті якнайскоріше адаптувати процес вивчення дисципліни «Товарна інноваційна політика» до вимог Болонської декларації. Наводяться плани семінарських занять, завдання до самостійної та індивідуальної роботи, положення про оцінювання знань студентів, список рекомендованої літератури та ін. Завдання до самостійної роботи включають методичні рекомендації до вивчення кожної теми, рекомендовану літературу та контрольні питання. Індивідуальні завдання відзначають прикладною спрямованістю. Навчально-методичний посібник стане в нагоді не тільки майбутнім магістрам з маркетингу, а й іншим фахівцям, які досліджують проблеми інноваційного розвитку. Proposed Textbook aims to adapt the learning process as soon as possible subject "Product innovation policy" to the requirements of the Bologna Declaration. We give plans of seminars, tasks for independent and individual work, provision of assessment of student reading list, and others. Tasks for independent work include guidelines to study each topic, recommended literature and control issues. Individual tasks vidhznachayut applied focus. Manual is useful not only to the future masters of marketing, and other professionals, researching innovative development.otherновітністьновизнаnoveltyінноваціятовартоварна політика підприємствінноваційна політика підприємствінноваційний продуктinnovationproductcommodity policy enterpriseinnovation policy enterprisesinnovative productsкафедра маркетингуТоварна інноваційна політикаArticle