Срібна, Софія ВалентинівнаПримак, Тетяна Юхимівна2015-04-032015-04-032015Срібна, С. Додаткові готельні послуги як показник якості та культури обслуговування / С. Срібна, Т. Примак // Готельно-ресторанний бізнес: інноваційні напрями розвитку : міжнародна науково-практична конференція, 25-27 березня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 210.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/20054З метою підвищення якості та культури обслуговування клієнтів, а також конкурентоспроможності на світовому ринку готельних послуг, підприємства повинні мати не тільки високий рівень комфорту, але й широкий набір додаткових послуг. To improve the quality and culture of customer service and competitiveness in the global market of hotel services, companies must have not only a high level of comfort, but also a wide range of additional services.otherготельні послугиобслуговуванняякістьhotel servicesservicequalityкафедра туристичного та готельного бізнесуДодаткові готельні послуги як показник якості та культури обслуговуванняOther