Stetsenko, Victoria2013-05-162013-05-162013Stetsenko, V. Research of the balancing of the components of the marketing mix / V. Stetsenko // Управління сучасним підприємством : тези доповідей ІХ-ї Міжнарод. наук.-практ. конф., Київ, 25–26 квітня 2013 р. – К.: НУХТ. – 2013. – C. 208–210.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7834The Research about components of the marketing mix is one of the most important tasks in the developing of the theory and practice of marketing. The main precondition of this is the balancing of marketing mix’s components during the planning and realization of the marketing plans of the company.Дослідження складових маркетингового комплексу є одним з найважливіших завдань розвитку теорії і практики маркетингу. Головною передумовою цього є збалансованість складових маркетингового комплексу при плануванні та реалізації маркетингових планів підприємства.otherbalancingmarketing mixзбалансованістьмаркетинговий комплекссбалансированностьмаркетинговый комплекскафедра маркетингуResearch of the balancing of the components of the marketing mixThesis