Коротка, Наталія Володимирівна2019-06-102019-06-102019Коротка, Н. В. Етико-лiнгвiстичнi особливостi дiлового телефонного спiлкування англійською мовою / Н. В. Коротка // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія : Філософія. – 2019. – Вип. 5 (73). – С. 294–297.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/29639Стаття присвячена дослідженню специфіки ділового спілкування. Особлива увага приділяється етико-лінгвістичним розвідкам у галузі ділового телефонного спілкування. У статті узагальнюється поняття мовного етикету, наводяться його правила; та особливості сучасної ділової етики, наводяться рекомендації щодо ділової телефонної розмови англійською мовою. У статті розглядаються стійкі етикетні вирази, адже дотримуючись правил етикету телефонної розмови, можна демонструвати не тільки свій діловий професіоналізм, а й загальну культуру, освіченість; формули вираження власної думки; моделі ділової телефонної комунікації; також наведені приклади кліше, необхідні для здійснення даного виду спілкування англійською мовою, відповідно до етичних норм ділової телефонної розмови. Стаття робить акцент на майстерності ведення переговорів, яка вимагає не лише індивідуальних якостей, але й етико-лінгвістичної та психо-лінгвістичної підготовки, для того, щоб домогтися максимальної результативності від процесу комунікації. The article is devoted to the study of the specifics of business communication. Particular attention is paid to ethical and linguistic research in the field of business telephone communication. The article summarizes the concept of language etiquette, provides its rules; discusses the features of modern business ethics, specifies the role of vertical (status) and horizontal (social) distance, provides recommendations for business English telephone conversation. The article deals with stable etiquette expressions, because observing the rules of etiquette of telephone conversation, you can demonstrate not only your business professionalism, but also the general culture, education; formula of expression of your own opinion; models of business telephone communication; the article also provides examples of clichés necessary for the implementation of this type of English communication, according to the ethical standards of business telephone conversation; the author considers the use of a conditional mood for expressing a polite attitude to the respondent, tactics of avoiding straight refusal, which are common depending on a particular English-speaking country. The article focuses on the skill of negotiation, which requires not only individual qualities, but also ethical and linguistic, psychological and linguistic training, in order to achieve maximum effectiveness of the communication process.uk-UKмоделі ділової телефонної комунікаціїетичні норми ділової телефонної розмовимовні клішемонологічні та діалогічні форми ділової телефонної комунікаціїthe models of business telephone communicationethical standards of business telephone conversationspeech clichésmonological and dialogical forms of business telephone communicationкафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїЕтико-лінгвістичні особливості ділового телефонного спілкування англійською мовоюArticle