Стеценко, Вікторія АнатоліївнаСоломянюк, Наталія Миколаївна2013-05-152013-05-152012Стеценко, В. А. Збалансована система маркетингових показників як інструмент управління розвитком підприємства / В. А. Стеценко, Н. М. Соломянюк // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : тези доповідей 78 Міжнародної наук. конференція молодих учених, аспірантів та студентів, 2 – 3 квітня 2012 р. – К.: НУХТ, 2012. – Частина 3. - С. 198 – 199.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7780Збалансована система маркетингових показників дозволяє підприємству: визначити механізм реалізації маркетингової стратегії; обрати інструмент, що націлює підприємство на стратегію довгострокового успіху; оцінювати фактичний стан господарської діяльності та виконання планових завдань.otherзбалансована система маркетингових показниківрозвиток підприємствасбалансированная система маркетинговых показателейразвитие предприятияbalanced system of marketing indicatorsdevelopment of the enterpriseкафедра маркетингуЗбалансована система маркетингових показників як інструмент управління розвитком підприємстваThesis