Нікітіна, Тетяна Андріївна2020-04-282020-04-282019Нікітіна, Т. А. «Конкурентоспроможність готельного продукту» / Т. А. Нікітіна // Обліково-аналітичні й статистичні методи та моделі в оподаткуванні, бізнесі, економіці : ХV Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція, 25 листопада – 1 грудня 2019 р., м. Ірпінь. – Ірпінь : Університет ДФС України, 2019. - С. 453-454.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/31052Розглядаеться конкурентопридатність як потенційна можливість продавця досягти відповідної конкурентоспроможності на ринку. Конкурентопридатність готельного продукту що складається з сукупності його конкурентних переваг. Competitiveness is considered as a potential opportunity of the seller to achieve appropriate competitiveness in the market. Competitiveness of a hotel product consisting of a set of its competitive advantages.конкурентоспроможністьготельринокготельний продуктсompetitorhotelmarkethotel productкафедра готельно-ресторанної справиКонкурентоспроможність готельного продуктуThesis