Бутнік-Сіверський, Олександр БорисовичШматкова, Галина Карпівна2012-12-182012-12-182002Бутнік-Сіверський, О. Планування ціни та рентабельності / О. Бутнік-Сіверський, Г. Шматкова // НУХТ. - 2002.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/4552В статті наведено методику формування відпускної ціни лікеро-горілчаної продукції. В умовах ринкової економіки базою формування ціни має бути нормативна (планова) собівартість продукції з планової номенклатури, асортименту та нормативів станом на початок планового періоду з використанням калькулювання витрат методом величини покриття. Причому вихідна база характеризує рівень витрат і прибуток, уже досягнутий на початок планового періоду. In the article the method of forming the selling price of alcoholic beverages. In a market economy basis of price formation must be normative (planned) production costs of the planned range, variety and standards at the beginning of the planning period using the method of calculation of the cost value coverage. Moreover, the initial base characterizes the level of expenditure and income have been made at the beginning of the planning period.otherсобівартість продукціїціна реалізаціїрентабельністьоптова ціна продукціїрентабельність виробництваприбутокакцизний збірproduction costsselling pricemarginwholesale price productsprofitabilityrevenueexcise dutyПланування ціни та рентабельностіArticle