Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаКрайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозумей, Світлана Борисівна2012-06-132012-06-132011Бєлова, Т. Г. Вибір стратегії ціноутворення на різних етапах життєвого циклу товару / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко, С. Б. Розумей // 2011.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/1361У статті розглянуто особливості стадій життєвого циклу товарів, визначено цінові стратегії в залежності від того, на якій стадії життєвого циклу знаходиться товар. Узагальнено підходи щодо встановлення ціни на різних етапах життєвого циклу товарів.The article discusses the features life cycle of products defined pricing strategies depending on the stage on which life cycle is good. Generalized approaches to pricing in various stages of product life cycles.otherцінажиттєвий цикл товаруціноутворенняpricelife cycle of commoditypricingкафедра маркетингуВибір стратегії ціноутворення на різних етапах життєвого циклу товаруArticle