Арутюнян, Самвел ВолодимировичСлободян, Наталія Геннадіївна2012-06-192012-06-192009Слободян, Н. Г. Стратегія впровадження франчайзингу – прогресивний підхід до розвитку підприємств харчової промисловості / Н. Г. Слободян, С. В. Арутюнян // Наукові праці НУХТ. – 2009. – № 30. – С. 9-11.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/1678Встатті висвітлено можливості потенційного впровадження франчайзингу як стратегічного та прогресивного підходу до розвитку підприємств, зокрема харчової промисловості. Запропоновано основні етапи розробки стратегії для франчайзера.The paper analyzes the potential introduction of franchising as a strategic and progressive approach to enterprise development, including the food industry. The basic stages of development strategies for franchisor.uk-UKстратегія франчайзингуstrategy franchiseекспортімпортвпровадження стратегіїМіжнародна асоціація франчайзингуexportsimportsstrategyInternational Association of Franchisingкафедра обліку і аудитуСтратегія впровадження франчайзингу – прогресивний підхід до розвитку підприємств харчової промисловості