Самсонов, Валерій ВасильовичСільвестров, Антон МиколайовичСкринник, Олексій Миколайович2013-11-052013-11-052010Самсонов, В. В. Системний підхід до розробки моделі керування процесом навчання / В. В. Самсонов, А. М. Сільвестров, О. М. Скринник // Наукові праці НУХТ. – 2010. - № 32. - С. 62–65.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/11014Розглянута модель процесу навчання як трьохрівнева ієрархічна система, яка враховує параметри моделі студента, рівень його підготовки по кожної спеціальної дисципліні і рівень підготовки в цілому по навчальної програмі. Вона дозволяє оперативно керувати процесом навчання шляхом зміни інтервалу поточних занять, повторенням розділів або тем, додаткових індивідуальних консультацій тощо. The model of educational process is being considered as three level hierarchical system that takes into account parameters of a student's model, level of his training on each specific discipline and level of his training on the educational program as a whole. It allows to efficiently control the process of education by changing an interval of current studies, by repetition of sections or topics or by supplementary individual consultations etc.otherієрархічна системазгортка критеріївпроцес навчаннясистемний аналіз (підхід)оцінки якості навчанняматематична модель студентаhierarchial systemcriteria convolutioneducational processsystem analysis (approach)education quality estimatemathematical model of studentкафедра інформаційних технологій, штучного інтелекту і кібербезпекиСистемний підхід до розробки моделі керування процесом навчанняArticle