Щербакова, Галина ДмитрівнаАндаліцька, Оксана Вікторівна2017-02-142017-02-142013Щербакова, Г. Д. Психолого-педагогічні аспекти фізичного виховання студентів / Г. Д. Щербакова, О. В. Андаліцька // Актуальные проблемы физического воспитания и спорта, здорового образа жизни и профессионально-прикладной физической подготовки : материалы междунар. электронной науч.-практ. конф., посвященной памяти проф. Р. Т. Раевского. – Одесса, 2013. – С. 297-300.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/24804В статті проведено аналіз психолого-педагогічних аспектів фізичного виховання студентів. Було з’ясовано, що традиційна система фізичного виховання має ряд суттєвих недоліків, які знижують її ефективність. Як виявилося, головними недоліками наявної системи фізичного виховання є недостатнє впровадження у навчальний процес таких педагогічних принципів, як диференціація, індивідуалізація, демократизація та гуманізація навчального процесу. Сучасна педагогічна думка й українська філософія освіти повинна виробити нову модель фізичного виховання, в якій бажання об’єкта навчального процесу задовольнятимуться вимогами викладача та нормативами дисципліни, а не навпаки. Перспективами для подальших досліджень може бути визначення технологій удосконалення системи фізичного виховання студентів з різних видів фізкультурно-оздоровчої діяльності на підґрунті особистісно-орієнтованого підходу. In the article the analysis of psychological and pedagogical aspects of physical education students. It was found that the traditional system of physical education has a number of significant shortcomings that reduce its effectiveness. As it turned out, the main disadvantages of the existing system of physical education is the lack of implementation in the educational process such pedagogical principles, as differentiation, individualization, democratization and humanization of the educational process. Modern educational thought and Ukrainian philosophy of education should develop a new model of physical education, in which the desire of the object of the educational process will be satisfied by the requirements of the teacher and regulations discipline, and not Vice versa. Prospects for further research can be identified technologies improvement of the system of physical education of students with different types of sports and recreation activities on the basis of personality-oriented approach.кафедра фізичного вихованняздоров'яфізичне вихованняособистісно-орієнтований процесhealthphysical educationlearner-centered processПсихолого-педагогічні аспекти фізичного виховання студентівOther