Семененко, Катерина Юріївна2016-08-222016-08-222013Семененко, К. Ю. Роль домінуючих емоцій у формуванні купівельної поведінки / К. Ю. Семененко // Управління сучасним підприємством : матеріали ІХ-ї Міжнародої науково-практичної конференції, 25–26 квітня 2013 р. — Київ : НУХТ, 2013. — С. 202–203.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/23990Зміст емоцій впливає на економічну поведінку в цілому і особистий психоемоційний профіль споживача. Content emotions affect economic behavior in general and personal psycho-emotional profile of the consumer.uk-UKкафедра маркетингупсихоемоційний профіль споживачадомінуючі емоціїкупівельна поведінкаpsycho-emotional profile of the consumerdominant emotionspurchasing behaviorРоль домінуючих емоцій у формуванні купівельної поведінкиThesis