Данькевич, Олександр ГригоровичМалишева, Наталія2015-06-252015-06-252013Данькевич, О. Г. Проведення рекламної компанії в соціальних мережах-запорука успіху маркетингової стратегії / О. Г. Данькевич, Н. Ю. Малишева // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 21-22 листопада 2013 р. : тези доповідей. – К.: НУХТ, 2013. – Режим доступу : https://library.nuft.edu.ua/inform/2013_Pidvyshchennya_efektyvnosti_diyalnosti_pidpryyemstv.pdfhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/21378Для ефективного функціонування підприємства в сучасних умовах господарювання необхідність ефективної маркетингової політики є одним з найважливіших факторів успіху. For the effective operation of the business in the current economic conditions the need for effective marketing policy is a critical success factor.otherстратегіїмаркетингрекламаstrategies advertisingmarketingкафедра економіки і праваПроведення рекламної компанії в соціальних мережах-запорука успіху маркетингової стратегіїThesis