Сінгаєвський, Ігор ОлеговичКрайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна2014-11-132014-11-132014Сінгаєвський, І. О. Прогнозні дослідження обсягів збуту на основі методу експертних оцінок / І. О. Сінгаєвський, О. Ф. Крайнюченко // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвячена 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – С. 758.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/18310Прогнози місткості ринку й обсягів збуту є основою виробничого і фінансового планування ринкової діяльності підприємства. На теперішній час існую численна (понад 100) кількість методів та прийомів складання прогнозів збуту, котрі вирізняються за ступенем об'єктивності і аналітичності процесу, загальним принципом дії, процедурою одержання параметрів прогнозної моделі, сферою застосування інауковою об'єктивністю. Проте слід зазначити, що широкого практичного застосування як основні знайшли лише близько 20 з них. Forecasts of market size and sales volume are the foundation of industrial and financial planning market of the company. At present there are numerous (more than 100) number of methods and techniques of forecasting sales, which include the degree of objectivity and analyticity of the process, the general principle of action, the procedure to obtain the parameters of the forecasting model, scope and scientific objectivity. However, it should be noted that the wide applications as key found only about 20 of them.uk-UKфінансове плануванняринкова діяльністьекспертна оцінкавиробниче плануванняfinancial planning ofmarket activitypeer reviewproduction planningкафедра маркетингуПрогнозні дослідження обсягів збуту на основі методу експертних оцінокOther