Савчук, Ірина ВасилівнаЛитвинюк, Ольга Петрівна2014-11-202014-11-202014Савчук, І. Соціальна відповідальність та етика в сучасному менеджменті / Ірина Савчук, Ольга Литвинюк // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 3. – С. 122-123.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/18544На сьогодні керівник не може самостійно вирішувати проблеми, що виникають в управлінні. їх дуже багато і всі вони відрізняються одна від одної, але директор не має достатньої кількості знань, досвіду та часу для їх повного вирішення. В даний час на ринку існує безліч організацій в яких рівень обслуговування клієнтів не на найвищому рівні, проте є й такі, що при спілкуванні дотримуються поведінкових правил етикету. Так як і дотримання правил етикету є важливим соціальна відповідальність менеджерів перед суспільством. Today the head alone can not solve the problems that arise in management. a lot of them and they are all different from each other, but the director does not have enough knowledge, experience and time to be fully addressed. Currently on the market there are many organizations where customer service is not at the highest level, but there are those that adhere to when communicating behavioral rules of etiquette. Since compliance with the rules and etiquette is an important social responsibilities of managers to society.uk-UKсоціальна відповідальністьетикаменеджментsocial responsibilitiesethicsmanagementкафедра економіки праці та менеджментуСоціальна відповідальність та етика в сучасному менеджментіOther