Соловйова, Юлія ЄвгеніївнаШапран, Марія Андріївна2022-01-312022-01-312021Соловйова, Ю. Є. Семіотичний аналіз соціальної реклами проти порушення швидкісного режиму водіями / Ю. Є. Соловйова, М. А. Шапран // International Science Conference on Multidisciplinary Research, January 19–21. – Berlin, Germany, 2021. – Р. 37–42.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/36991Наукова розвідка присвячена вивченню елементів семіотики, які використовуються в соціальних рекламних кампаніях проти перевищення водіями швидкісного ліміту. Об`єктом наукового дослідження є семіотичні елементи соціальної реклами. Предметом – сучасні соціальні рекламні кампанії проти перевищення водіями швидкісного ліміту.кафедра маркетингусоціальна рекламасемантика і семіотика рекламивплив рекламиструктура рекламного повідомленнямедіатекстукраїнська та закордонна рекламаСеміотичний аналіз соціальної реклами проти порушення швидкісного режиму водіямиThesis