Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаГаврилова, Тетяна Василівна2014-11-132014-11-132014Бєлова, Т. Г. Застосування методів стратегічного аналізу в діяльності підприємства / Т. Г. Бєлова, Т. В. Гаврилова // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : Міжнародна наукова конференція, присвячена 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – С. 760.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/18314Стратегічний аналіз слугує інструментом вибору стратегії розвитку і широко застосовується у практичній діяльності підприємства. Для прийняття зважених стратегічних рішень, в залежності від поставлених задач, використовуються такі види аналізу, як SWOT- aнaліз, SРАСЕ - аналіз, PIMS - аналіз, аналіз життєвого циклу підприємства, аналіз уразливості підприємства, PEST- аналіз тощо.uk-UKстратегія розвиткупідприємствостратегічні рішеннягіпотезастратегия развитияпредприятиестратегические решениягипотезаstrategy of developmententerprisestrategic decisionshypothesisкафедра маркетингуЗастосування методів стратегічного аналізу в діяльності підприємстваThesis