Рябенко, Володимир Володимирович2014-08-212014-08-212010Рябенко, В. В. Методика вартісної оцінки маркетингового потенціалу підприємства / В. В. Рябенко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. – 2010. – Вип. 154, Ч. 2. – С. 172-176.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/16393Визначено основні складові маркетингового потенціалу підприємства. Розглянуто основні підходи до оцінки маркетингового потенціалу. Обґрунтовано особливості вартісної оцінки маркетингового потенціалу підприємства та його складових. The main components of the marketing potential of the enterprise. The main approaches to the assessment of the marketing potential. The features of the valuation of the marketing potential of the company and its constituents.uk-UKмаркетингмаркетинговий потенціалвартісна оцінкаmarketingmarketing potentialvaluationкафедра економіки і праваМетодика вартісної оцінки маркетингового потенціалу підприємстваArticle