Розумей, Світлана БорисівнаНіколаєнко, Ірина Володимирівна2022-01-282022-01-282021Розумей, С. Теоретичні підходи щодо оцінювання ефективності рекламних кампаній / С. Розумей, І. Ніколаєнко // INTERCON : International scientific discussion: problems, tasks and prospects. – 2021. – № 52. – Р. 104–109.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/36982Одним із основних факторів ефективної рекламної комунікації є розуміння реакції та відгуку цільової аудиторії на неї. Виробник має чітко усвідомлювати створення якого бренду та формування якого іміджу торгової марки він може чи хоче досягти. Визначення ефективності рекламної кампанії в цілому пов'язано з глибоким аналізом комплексу взаємопов’язаних між собою факторів. Отже, практикам необхідно володіти методами вимірювання ефективності рекламної кампанії задля грамотного використання рекламного бюджету та досягнення комунікаційних цілей підприємства.otherрекламна кампаніяефективністькомунікаціїadvertising campaignefficiencycommunicationsкафедра маркетингуТеоретичні підходи щодо оцінювання ефективності рекламних кампанійArticle