Капінус, Лариса Василівна2012-12-202012-12-202012Капінус, Л. В. Інтернет-реклама в системі управління маркетинговою діяльністю підприємства / Л. В. Капінус // Економічний простір. - 2012. - № 58. - С. 198-204.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/4686З’ясовано місце та роль інтернет-реклами в системі управління маркетингом на підприємстві, обґрунтовано необхідність застосування інтернет-реклами в менеджменті підприємства на основі узагальнення і систематизації її переваг та недоліків, а також визначено перспективи розвитку реклами в мережі Інтернет. A place and internet advertising role is found out in control system marketing on an enterprise, grounded necessity of application of internet advertising for the management of enterprise on the basis of generalization and systematization of its advantages and failings, and also certainly prospect of development of advertising in the Internet.otherмаркетингінтернет-рекламапереваги інтернет-рекламинедоліки інтернет-рекламирозвиток інтернет-рекламиmarketinginternet advertisingadvantages of internet advertisinglacks of internet advertisingdevelopment of internet advertisingкафедра маркетингуІнтернет-реклама в системі управління маркетинговою діяльністю підприємстваArticle