Капінус, Лариса Василівна2012-12-202012-12-202012Капінус, Л. В. Види електронного маркетингу в діяльності підприємств харчової промисловості / Л. В. Капінус // Нові досягнення європейської науки : VIII Міжнародна науково-практична конференція. – 2012. – С. 29-32.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/4685Стрімкий розвиток інформаційних технологій, масова комп’ютеризація та поява великої кількості різноманітних електронних засобів призводять до виникнення нових форм ведення господарювання та нових видів маркетингової діяльності на підприємствах харчової промисловості. The rapid development of information technology, mass computerization and emergence of a large number of various electronic means leads to the emergence of new forms of management and marketing of new of the food industry.otherкафедра маркетингуВиди електронного маркетингу в діяльності підприємств харчової промисловостіThesis