Капінус, Лариса Василівна2012-12-272012-12-272008Капінус, Л. В. Оцінка характеру поведінки споживачів / Л. В. Капінус // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. – К., 2008. - № 12 (72). – С. 41-43.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/5139В статті описана методика оцінки характеру поведінки споживачів. Використавши даний методичний підхід, що базується на основі методу аналізу ієрархій, оцінено домінуючий тип поведінки молоді на українському ринку холодних чаїв. The object of the article is research method for study the consumer’s behavior. This theory is based on the method of analysis hierarchies. The text shows prepotent type of the young people behaviors in the cool tea market.otherспоживачconsumerкафедра маркетингуповедінкачинники впливуbehaviorfactors of influenceОцінка характеру поведінки споживачівArticle