Гнатенко, Олена Андріївна2013-07-022013-07-022011Гнатенко, О. А. Значення маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності страхових послуг страхових компаній України / О. А. Гнатенко // Агроінком. - 2011. - № 7-9. – С. 1-9.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8652Розглянуто роль маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності страхових послуг страхових компаній України. Визначено місце маркетингу в менеджменті організації страхових компаній. Запропоновано схему видів маркетингу, яка дозволяє залежно від коливань попиту міняти стратегію поведінки страхової компанії на страховому ринку та застосовувати той або інший вид маркетингу, що дозволить в тій чи іншій мірі впоратися з проблемою зниження конкурентоспроможності страхової послуги та збільшити обсяги її реалізації.otherмаркетингстрахова компаніястрахова послугакафедра фінансівстраховая компаниястраховая услугаmarketinginsurance companyinsurance favourЗначення маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності страхових послуг страхових компаній УкраїниArticle