Шталь, Тетяна Валеріївна2022-01-062022-01-062011Шталь, Т. В. Методичний підхід до вибору маркетингової стратегії підприємства ресторанного господарства / Т. В. Шталь // Наукові праці НУХТ. – 2011. – № 39. – С. 115–119.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/36886Запропоновано методичний підхід до вибору альтернативних маркетингових стратегій для підприємства ресторанного господарства (ПРГ). Запропоновано розглядати ПРГ як поліфункціональний та багатосуб’єктний об’єкт.otherякість управлінняіндекс задоволеності споживачіворганізаційна структураінтегральний показник експертної ефективностіquality of managementan index of satisfaction of consumersorganizational structurean integrated indicator of expert efficiencyМетодичний підхід до вибору маркетингової стратегії підприємства ресторанного господарстваArticle