Kuzmin, OlegChernenko, DmytroSymonova, OleksandraVelichko, Vladimir2018-07-132018-07-132018Development of elements of the quality management system of the reception and accommodation service in the hotel / O. Kuzmin, D. Chernenko, O. Symonova, V. Velychko // Інтернаука : міжнародний науковий журнал. – 2018. – Т. 1, № 3 (43). – С. 20-24.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/28015This article describes reception and accommodation service as an integral part of the hotel industry, which aims to meet the needs of hotel guests. The basic level of quality control of the reception and accommodation service and basic teaching methods in this service.enкафедра технології ресторанної і аюрведичної продукціїqualitycontrol system by qualityhotel industryservice of reception and accommodationякістьсистема управління якістюготельне господарствослужба прийому і розміщення качествосистема управления качествомгостиничное хозяйствослужба приема и размещенияDevelopment of elements of the quality management system of the reception and accommodation service in the hotelArticle