Болотіна, Ірина МиколаївнаСеменець, Марина Вікторівна2022-01-312022-01-312022Болотіна, І. М. Розвиток стратегії просування товарів на зовнішній ринок / І. М. Болотіна, М. В. Семенець // Ефективна економіка. – 2022. – № 1.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/36998У статті розкрито особливості побудови стратегії просування продукції на зовнішніх ринках. Досліджено основні стратегії та інструменти просування продукції. Обґрунтовано алгоритм побудови стратегії просування товарів на зовнішні ринки. Визначено п’ять основних елементів для побудови стратегії просування продукції. Визначено, що побудова стратегії просування потребує комплексного підходу та врахування специфіки умов ведення бізнесу в конкретних країнах. Доведено ,що питання розробки стратегії просування повинно розглядатися в контексті аналізу зовнішнього середовища підприємства. Визначено, що для розробки стратегії просування товарів на зовнішній ринок потрібно застосовувати: SWOT-аналіз; методи PEST-аналізу та «п’яти сил» М. Портера. Проведено аналіз ринку молочної галузі України та розглянуто ринки на які вигідно поставляти продукцію для ТОВ «Пирятинський сирзавод». Висвітлено особливості процесу просування продукції за рахунок власних можливостей підприємства.otherстратегіяпросуваннязбутмолочна галузьзовнішнє середовищеstrategypromotiondairy industryenvironmentкафедра економіки праці та менеджментуРозвиток стратегії просування товарів на зовнішній ринокArticle