Пляскіна, Альона Ігорівна2014-04-072014-04-072008Пляскіна, А. І. Стратегія гнучкого ціноутворення на кінцеву продукцію підприємств молочної галузі : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / Пляскіна Альона Ігорівна ; НУХТ. - К., 2008. - 20 с.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13690Робота присвячена комплексному дослідженню теоретичних засад використання гнучкого ціноутворення у системі стратегічного управління та визначені основних методичних підходів щодо формування ефективного функціонування і розвитку молочних підприємств з урахуванням ступеня невизначеності зовнішнього середовища шляхом впровадження стратегії гнучкого ціноутворення. Work is devoted complex research of theoretical principles of the use of the flexible pricing in the system of strategic management and certain basic methodical approaches in relation to forming of the effective functioning and development of sucklings enterprises taking into account the degree of vagueness of external environment by introduction of strategy of the flexible pricing.стратегіягнучкістьцінамолочна галузьпопитневизначеністьтеорія ігорstrategуflexibilitypricedairy branchdemanduncertaintytheory of gamesСтратегія гнучкого ціноутворення на кінцеву продукцію підприємств молочної галузі