Антоненко, Ірина ЯрославівнаМузичка, Єлизавета Олександрівна2018-03-262018-03-262012Антоненко, Я. І. Використання сучасних методів продажу в збутовій стратегії туристичних підприємств / І. Я. Антоненко, Є. О. Музичка // Економіка та держава. – 2012. – № 3. – С. 36-39.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/26817У статті розкрито роль, місце та значення збутової стратегії туристичних підприємства. Обгрунтовано основні положення щодо вибору підприємством збутової стратегії залежно від результатів маркетингових досліджень, можливостей реалізації своєї продукції та послуг і підвищення його конкурентоспроможності в цілому, визначено нові особливості й переваги впровадження інноваційних методів продажу. In the article opening role, place and value of sales policy strategies tourism enterprises. Substantive provisions are grounded on the choice of sales policy strategy depending on the results of marketing researches on an enterprise capabilities of their products and services and increase of competitiveness on the whole, identified new opportunities and benefits of innovative sales.uk-UKзбутзбутова політикаінноваційні та інформаційні технологіїтурпродуктsalessales policyinnovation and information technologytourism productsкафедра туристичного та готельного бізнесуВикористання сучасних методів продажу в збутовій стратегії туристичних підприємствArticle