Сластіон, Тетяна ІванівнаСоловйова, Юлія Євгеніївна2020-06-252020-06-252018Сластіон, Т. Рекламна діяльність ТОВ "ФЕС УКР" / Т. Сластіон, Ю. Є. Соловйова // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 84-ї Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 23–24 квітня 2018 р. – Київ : НУХТ, 2018. – С. 265.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/31692Метою дослідження є детальне вивчення комплексу реклами, що використовує ТОВ "ФЕС УКР" для організації продажу своєї продукції та розроблення рекомендацій щодо вдосконалення рекламної кампанії. Компанія займається виробництвом і реалізацією розчинних напоїв. Досліджено, що в усіх рекламних матеріалах підприємства реклама високої якості, кожна торгова марка ТОВ «Фес Укр» має свою гаму кольорів, логотип, слоган, а оформлення і дизайн реклами створює передумови для успішного досягнення кінцевого результату.кафедра маркетингурекламна діяльністьмаркетингова стратегіяхарчова промисловістьбрендфірмовий стильіміджadvertising activitiesmarketing strategyfood industrybrandcorporate identityimageРекламна діяльність ТОВ "ФЕС УКР"Thesis