Strashynska, LarysaStrashynskyi, Volodymyr2024-06-212024-06-212024Strashynskа, L. Implementation of social responsibility programs in the activities of domestic enterprises / L. Strashynskа, V. Strashynskyi // Проблеми управління підприємств у сучасних умовах : матеріали ХХ Міжнародної науково-практичної конференції, 17–18 квітня 2024 р., м. Київ. – Київ : Національний університет харчових технологій, 2024. – С. 259–260.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/43555The essence of social responsibility is determined and three main groups of social responsibility are characterized: basic, internal and external. The main factors that encourage companies to implement the principles of social responsibility are highlighted. Six main types of social initiatives are substantiatedВизначено сутність соціальної відповідальності та охарактеризовано три основні групи соціальної відповідальності: базову, внутрішню і зовнішню. Виокремлено основні фактори, що спонукають компанії впроваджувати принципи соціальної відповідальності. Обґрунтовано шість основних видів соціальних ініціативuksocial responsibilitydevelopment of own personnelenvironmental responsibilitycharityкафедра маркетингусоціальна відповідальністьрозвиток власного персоналуекологічна відповідальністьблагодійністьImplementation of social responsibility programs in the activities of domestic enterprisesThesishttps://orcid.org/0000-0002-5345-0609