Усенко, Олександр ОлександровичТкачук (Стахурська), Світлана Валеріївна2019-12-042019-12-042019Усенко, О. О. Проблеми та перспективи формування іміджу ритейлера / О. О. Усенко, С. В. Ткачук // Участь молоді у розвитку економіки та суспільства України : матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених, 19-20 листопада 2019 р. – Київ : НУХТ, 2019. – С. 283–285.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/30459Розглядаються основні чинники, що впливають на імідж ритейлера, а також переваги від ефективного формування іміджу. The main factors that influence the image of the retailer, as well as the benefits of effective image formation are considered.uk-UKімідж ритейлераскладові іміджу ритейлераформування іміджу ритейлераimage of the retailercomponents of the retailer's imageforming the image of the retailerкафедра маркетингуПроблеми та перспективи формування іміджу ритейлераThesis