Данкеєва, Оксана Миколаївна2023-12-142023-12-142017Данкеєва, О. М. Застосування методу аналізу ієрархій для оцінки виходу роздрібної мережі на новий ринок в Україні / О. М. Данкеєва // Науковий вісник Херсонського державного університету. – 2017. – Вип, 24, Ч. 1. – С. 112-116https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/41755Статтю присвячено дослідженню практичних аспектів застосування методу аналізу ієрархій для оцінки виходу роздрібної ме- режі на новий ринок або розширення своєї присутності, відкриваючі нові магазини. Застосовано метод аналізу ієрархій. Алгоритм розв’язання розглянутого завдання реалізується за допомогою інструментарію програмного додатку MS Excel. Розрахована оцін- ка граничних відносних пріоритетів надає можливості рішення щодо входження роздрібної мережі на новий ринок та перспективи її подальшої діяльності. Article is devoted to a research of practical aspects of application of a method of the analysis of hierarchies for an assessment of an entry of retail network into the new market opening new shops. The algorithm of the solution of the considered task is implemented by means of tools of the MS Excel software application. The assessment of limit relative priorities is calculated the decision on occurrence of retail network on the new market and the prospects of her further activity gives opportunities.otherкафедра маркетингуметод ієрархійматриця попарних порівняньоцінка виходу на новий ринокглобальні пріоритети порівняньроздрібна мережаmethod of hierarchiesmatrix of paired comparisonsassessment of an entry into the new marketglobal priorities of comparisonsretail networkЗастосування методу аналізу ієрархій для оцінки виходу роздрібної мережі на новий ринок в УкраїніArticle