Страшинська, Лариса ВолодимирівнаАнтіпова, Крістіна Андріївна2020-07-022020-07-022020Страшинська, Л. В. Маркетингове дослідження популярності Інтернет-магазинів / Л. В. Страшинська, К. А. Антіпова // Розвиток фінансово-економічного становища на різних рівнях управління: підприємство, регіон, держава : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 18 квітня 2020 р. – Дніпро : Перспектива, 2020. – С. 55–57.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/31773Визначено переваги користування послугами Інтернет-магазинів для споживачів. Наведено результати маркетингового дослідження популярності Інтернет-магазинів серед молодіжної аудиторії в м. Києві. Обґрунтовано рекомендації для підвищення популярності й довіри до Інтернет-магазинів з ціллю збільшення обсягів продажу товарів. The advantages of using the services of online stores for consumers are determined. The results of a marketing study of the popularity of online stores among the youth audience in Kyiv are presented. Recommendations for increasing the popularity and trust in online stores in order to increase sales of goods are substantiated.кафедра маркетингупопулярністьІнтернет-магазинидистанційний вибір товарумаркетингове дослідженняпросуванняpopularityonline storesremote product selectionmarketing researchpromotionМаркетингове дослідження популярності Інтернет-магазинівThesis