Михайлик, Н. М.Бєлова, Тетяна Геннадіївна2014-06-232014-06-232014Михайлик, Н. М. Розроблення товарних стратегій для ТОВ «КТА» / Н. М. Михайлик, Т. Г. Бєлова // Научный прогресс на рубеже tysuachalety-2014 : материалы X Международная научно-практическая конференция экономических наук. – Прага : Образование и наука, 2014. – Ч. 3. – С. 97–98.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/15426Розглядається розроблення товарних стратегій для ТОВ «КТА». Обґрунтовується необхідність застосування для підприємства такої товарної стратегії, як інновація. We consider the development of trade strategies for LLC "KTA". The need to apply for the enterprise product strategy such as innovation.uk-UKмаркетингові стратегіїтоварні стратегіїстратегія інноваціїстратегія модифікаціїmarketing strategiescommodity strategiesinnovation strategymodification strategyкафедра маркетингуРозроблення товарних стратегій для ТОВ «КТА»Thesis