Тригуб, Інна ПетрівнаВласенко, Людмила Василівна2013-01-252013-01-252012Тригуб, І. П. Навчання письму на уроках іноземної мови / І. П. Тригуб, Л. В. Власенко // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. - Cуми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. - № 4 (22). - С. 335-341.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/5594У статті розглядається питання суті письма і мовлення, подаються психофізіологічні особливості письма і мовлення, зазначаються основні етапи навчання письма. Велика увага в статті приділяється теоретичним питанням та практичним аспектам вивчення графіки, орфографії, каліграфії; засвоєнню структурних моделей речень; оволодінням писемним мовленням як засобом спілкування. The article identifies the questions of writing essence and speech essence, psycholinguistics mechanisms of writing, the main grade level of writing teaching. We pay much attention to the theory questions and practice aspects of teaching drawing, spelling, calligraphic expertise; occupancy of written speech activity as means of communication.uk-UKмовамовленняписьмова мовленнєва діяльністьпсихолінгвістичні механізми письмаграфікаорфографіякаліграфічні навичкидиктантписьмоlanguagespeechwritten speech activitypsycholinguistics mechanisms of writingdrawingspellingcalligraphic expertisedictationкафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїНавчання письму на уроках іноземної мовиArticle