Манич, Наталія ЄвгенівнаКороль, Вероніка Валентинівна2020-06-242020-06-242020Манич, Н. Є. Семантичний аналіз реалізованих за кордоном зразків соціальної реклами на підтримку сортування сміття / Н. Є. Манич, В. В. Король // Модернізація та наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку суспільства і технологій : матеріали IІI Міжнародної науково-практичної конференції, 24–25 січня 2020 р. – Київ : ГО Інститут інноваційної освіти, 2020. – С. 125–132.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/31667У науковій статті проведений семантичний аналіз трьох реалізованих зразків соціальної реклами на підтримку сортування сміття за кордоном. Визначені повідомлення, використані у рекламі. Визначені та проінтерпретовані знаки, використані у рекламних зразках. Визначені вдалі механізми впливу, задіяні у досліджуваних рекламних зверненнях. Надані рекомендації для рекламних кампаній на підтримку сортування сміття, які будуть створюватись в Україні в майбутньому. In the scientific article, the semantic analysis of three realized samples of public service announcement campaigns in support of garbage sorting abroad is carried out. Messages used in such communication are identified. The authors also identified and interpreted signs used in the samples. Successful mechanisms of influence involved in the researched PSAs are studied. Recommendations are provided for PSAs campaigns to support garbage sorting that will be created in Ukraine in the future.кафедра маркетингусоціальна рекламасемантичний аналізденотаціятекствідеорядсемантикасортування сміттяPSAssemantic analysisdenotationtextvideo sequencesemanticsgarbage sortingСемантичний аналіз реалізованих за кордоном зразків соціальної реклами на підтримку сортування сміттяThesis