Василько, Т. Д.Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна2013-07-102013-07-102013Василько, Т. Д. Результативність та особливості нетрадиційних методів маркетингових досліджень / Т. Д. Василько, О. Ф. Крайнюченко // Materiály IX mezinárodní vědecko - praktická konference «Věda a technologie: krok do budoucnosti – 2013». – Díl 4. Ekonomické vědy. – Praha. Publishing House «Education and Science» s.r.o. – С. 19-20.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/9040Визначено переваги та особливості застосування нетрадиційних методів маркетингових досліджень, зокрема, нейромаркетингу . Certainly advantages and features of application of untraditional methods of marketings researches, in particular, to neyromarketingotherмаркетингові дослідженнякласичні методи збору первинної інформаціїнетрадиційні методи маркетингових дослідженьнейромаркетингmarketings researchesclassic methods of collection of primary informationuntraditional methods of marketings researchesneyromarketingкафедра маркетингуРезультативність та особливості нетрадиційних методів маркетингових дослідженьThesis