Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна2016-12-122016-12-122016Ткачук С. В. Формування конкурентної стратегії ритейлера в умовах ринку / С. В. Ткачук // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали V всеукраїнської науково-практичної конференції, 17–18 листопада 2016 р. – К. : НУХТ, 2016. – С. 136–137.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/24646Описуються основні аспекти формування успішної конкурентної стратегії ритейлера в ринкових умовах. The main aspects of forming of retailer's successful competitive strategy in market conditions are described.uk-UKритейлерстратегія ритейлерабазова конкурентна перевага ритейлераretailerretailer strategybasic competitive advantage of retailerкафедра маркетингуФормування конкурентної стратегії ритейлера в умовах ринкуThesis