Поперешняк, Світлана Володимирівна2021-03-312021-03-312011Поперешняк, С. В. Система управління взаємовідносинами з клієнтами в холдинговій організації / С. В. Поперешняк // Наукові праці НУХТ. – 2011. – № 38. – С. 70–74.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/33187В статті досліджуються системи управління взаємовідносинами з клієнтами в холдингових організаціях. Проведено класифікацію і визначено основні функції CRM-системи. Розроблено проект CRM-системи з врахуванням сучасних тенденцій їх розвитку.otherхолдингова організаціярозробкапрограмне забезпечення управління взаємовідносинами з клієнтамиCRM-системадослідженнявпровадженняholding organizationresearchmanagement software customer relations hipsdevelopmentCRM-systemsintroductionСистема управління взаємовідносинами з клієнтами в холдинговій організаціїArticle