Шереметинська (Горобець), Оксана ВалеріївнаРогова, Катерина Сергіївна2023-03-142023-03-142021Шереметинська, О. В. Особливості реалізації нової продукції на зовнішніх ринках косметично-фармацевтичними підприємствами [Електронний ресурс] / О. В. Шереметинська, К. С. Рогова // Ефективна економіка. – 2021. – № 2.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/39116Визначено значимість процесу реалізації продукції підприємствами-виробниками. Виокремлено передумови виведення нової продукції на зовнішні ринки. Наведено етапи процесу реалізації продукції. Визначено вимоги щодо просування косметичної продукції на міжнародних ринках, а також виділено основні критерії щодо її перевезення до пункту призначення. The article identifies the importance of the process of selling products by manufacturers. The preconditions for output new products to foreign markets are highlighted. The stages of the product sales process are given. The requirements for the sales of cosmetic products on international markets are defined, as well as the basic criteria for its transportation to the destination.otherпідприємствонова продукціяреалізаціяекспортзовнішньоекономічна діяльністьпроцес виведеннякосметикаenterprisenew productsrealizationexportforeign economic activitywithdrawal processmakeupкафедра економіки праці та менеджментуОсобливості реалізації нової продукції на зовнішніх ринках косметично-фармацевтичними підприємствамиArticle