Труш, Юлія ЛеонідівнаЗаїнчковський, Анатолій Олександрович2013-09-062013-09-062011Труш, Ю. Л. Організаційно–економічні засади управління якістю хлібобулочної продукції / Ю. Л. Труш, А. О. Заїнчковський // Участь молоді в розвитку економіки та суспільства України : матеріали 2 Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих учених. - 2011. - Ч. 2. - С. 44.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/9571Організаційно – економічні засади в менеджменті якості хлібобулочної продукції посідають чинне місце при здійсненні управління та мають сенс на всіх стадіях його реалізації. Їх удосконалення є актуальним і потребує постійної уваги, через стабільний вплив основних факторів на якість хлібобулочної продукції. Economic-organizing principles of product quality management of bread and bakery products play a vital role in quality management and have a sense on all stages of its realization. Their betterment is of current importance and needs permanent attention because of constant influence of main factors on bread and bakery products quality.якістьякість продукціїпідприємствохлібопекарська галузьпоказникивнутрішні факториефективністьqualityquality of productsenterprisebakery sectorindexesinternal factorsefficiencyкафедра економіки і праваОрганізаційно–економічні засади управління якістю хлібобулочної продукції