Репіч, Тетяна Анатоліївна2021-03-242021-03-242015Репіч, Т. А. Роль соціальних мереж у просуванні освітніх послуг / Т. А. Репіч // Наукові праці НУХТ. – 2015. – Т. 21, № 4. – С. 178–185.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/33059У статті розглянут о підходи до формування ефективних систем просування освітніх послуг. Проаналізовано український рекламний ринок і підкреслено суттєву роль сегменту Інтернет-реклами як провідного медіа-каналу. Підкреслено важ ливість реклами в соціальних мереж ах як способу особист існої комунікації з цільовими групами.otherосвітні послугиреклама в Інтернетіeducational servicesadvertising on the Internetсоціальні мережіSMM-маркетингsocial networksSMM-marketingкафедра економіки праці та менеджментуРоль соціальних мереж у просуванні освітніх послугArticle