Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна2013-12-162013-12-162005Крайнюченко, О. Ф. Основні мотиви виходу на зарубіжні ринки та особливості оцінення зовнішньоекономічного потенціалу підприємства / О. Ф. Крайнюченко // Наукові праці НУХТ. – К: НУХТ, 2005. – №17. – С. 162-165https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/12149Розглянуто підходи до визначення мотивів розширення міжнародної маркетингової діяльності та класифіковано їх по основних групах. Запропоновано теоретико-методологічні підходи щодо оцінки потенціалу зовнішньоекономічної діяльності у поєднанні з визначенням типу експортної поведінки фірми, яка обумовлюється спонукальними мотивами виходу на зовнішній ринок. Going is considered near determination of reasons of expansion of international marketing activity and they are classified for to the basic groups. It is offered teoretiko-methodological approaches in relation to the estimation of potential of foreign economic activity in combination with determination as an export conduct of firm, which is stipulated incentive reasons of going into an oversea market.uk-UKмотиви міжнародної діяльностіміжнародні маркетингові стратегіїзовнішньоекономічний потенціалтип експортної поведінкиreasons of international activityinternational marketing strategyexternal economic potentialtype of export conductкафедра маркетингуОсновні мотиви виходу на зарубіжні ринки та особливості оцінення зовнішньоекономічного потенціалу підприємстваArticle