Zakhovaiko, YanaKovalchuk, Olga2014-11-252014-11-252014Zakhovaiko, Ya. Analysis of shampoos’ consumer characteristics and labeling / Yana Zakhovaiko, Olga Kovalchuk // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 4. – С. 503-504.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/18623There is quite a wide range of shampoos both by import and domestic manufacturers. Among them are following types of shampoos: medical, professional, for different hair types, with air conditioning balm or other additives. Shampoo manufacturers are constantly developing new techniques and recipes. Many consumers believe that the high price of shampoo ensures its high quality, but often it does not.shampooslabelingconsumerшампунімаркуванняспоживачкафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїAnalysis of shampoos’ consumer characteristics and labeling