Чередніченко, Галина АнатоліївнаШапран, Людмила ЮліївнаКуниця, Людмила Іванівна2012-07-052012-07-052005Чередніченко, Г. А. Перспективні методологічні засади розвитку творчого потенціалу студентів / Г. А. Чередніченко, Л. Ю. Шапран, Л. І. Куниця // Wyksztalcenieinaukabezgranic- 2005 : IIMiedzynarodowejnaukowe-praktycznejkonferencji. - 2005. - Tom 32.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/2068Спрямованість процесу навчання на творчий розвиток особистості значною мірою наближає нас до вирішення проблем її адаптації у сучасному суспільстві. Автори статті дослідили методологічні засади розвитку творчого потенціалу студентів.Orientation of the learning process for creative personal development largely brings us closer to solving the problems of adaptation in modern society. The authors investigated the methodological basis of the creative potential of students.otherтворчий розвиток особистостіадаптаціятворчий потенціалadaptationcreative potentialадаптациякафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїПерспективні методологічні засади розвитку творчого потенціалу студентів